300 de conversatii
Facem diferența prin comunicare. La noi, fiecare lună înseamnă peste 300 de conversații directe cu proprietarii. Ne asigurăm că suntem mereu conectați, preluând un feedback personalizat prin intermediul unui apel. De asemenea, vă punem la dispoziție un raport detaliat, ce cuprinde informații esențiale despre toate discuțiile avute cu proprietarii. Transparența și comunicarea eficientă sunt pilonii pe care ne bazăm relația cu clienții, iar aceste practici ne ajută să oferim cea mai bună experiență posibilă
600 de conversatii
Comunicăm în mod activ și constant cu proprietarii, având peste 600 de conversații lunare. Pentru a asigura că ne îndeplinim promisiunile, preluăm un feedback lunar detaliat printr-un apel telefonic personalizat. În plus, vă oferim transparență și claritate cu un raport lunar, care sintetizează fiecare interacțiune avută cu proprietarii.
Generearea unui feedback total general
Suntem pasionați de experiența clienților. Colectăm și analizăm atent fiecare feedback primit în interacțiunile noastre pentru a genera o imagine completă a satisfacției clienților. Această analiză detaliată ne ajută să identificăm atât punctele forte, cât și zonele în care putem crește și să ne îmbunătățim constant serviciile. Feedback-ul clientului contează enorm și este cheia care ne ghidează în oferirea unei experiențe ireproșabile.
Repostarea pe contul My Business
Feedback-ul tău contează enorm pentru noi! Ne luăm timp să răspundem fiecărei recenzii pozitive pentru a mulțumi și pentru a evidenția aprecierea noastră. De asemenea, partajăm aceste recenzii pe contul de Google My Business și de pe rețelele de socializare. Experiența ta cu noi este importantă și ne face să ne mândrim cu ceea ce facem!
Formarea unui grup cu personalul implicat
Ne pasă de transparență și de rezolvarea rapidă a problemelor. Putem crea un grup de Whats app dedicat pentru echipa noastră care interacționează direct cu proprietarii. Aici, raportăm în timp real problemele identificate în discuțiile zilnice pentru a le remedia prompt. Astfel, suntem mereu conectați și reacționăm rapid pentru a asigura că fiecare problemă este abordată și rezolvată în cel mai scurt timp posibil.
Raport lunar detaliat
Transparența este cheia relației noastre cu proprietarii. Fiecare lună aduce cu sine un raport detaliat care sintetizează opiniile și părerile exprimate de proprietari. În plus, organizăm lunar o ședință dedicată întregii echipe implicate în interacțiunea directă cu proprietarii, unde analizăm cele peste 300 de contacte. Așa ne asigurăm că suntem mereu conectați la nevoile și dorințele dvs., lucrând constant pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă.
Râspundem constant la recenzii
Nu lăsăm nicio recenzie pozitivă fără răspuns! Suntem mereu prezenți, mulțumind cu sinceritate pentru aprecierea și încrederea afișată. Fiecare recenzie pozitivă reprezintă o oportunitate de a consolida legăturile noastre și de a demonstra recunoștința noastră față de fiecare client. Apreciem fiecare cuvânt și suntem mereu aici pentru a vă mulțumi pentru sprijinul acordat.
Gradul de satisfacţie al proprietarilor
Suntem dedicați să măsurăm și să îmbunătățim constant experiența dvs. lunar. Prin intermediul unui sistem de scoruri al satisfacției, evaluăm evoluția relației cu proprietarii. Acest proces ne permite să observăm progresul și să ne adaptăm constant pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă. Transparența și angajamentul față de satisfacția dvs. sunt prioritățile noastre.